Jonggivers

Leeftijd:
6e leerjaar en 1ste middelbaar

24 september: Overgang!

Vandaag start het nieuwe scoutsjaar wat natuurlijk gepaard get met de welgekende overgang! (enkele reservekleren kunnnen dus wel handig zijn) Voor we aan deze zotte toeren beginnen, starten we met het leren kennen van deze gloednieuwe jonggivergroep aan de hand van enkele leuke kennismakingsspelletjes. Zoals altijd sluiten we deze eerste scoutsvergadering af met een slideshow, hopelijk zijn jullie talrijk aanwezig!

1 oktober: Beektocht

Nu dat het weerbericht nog veel zon voorspelt nemen we onze kans om direct aan de beektocht te beginnen. Het heeft niet al teveel geregend de laatste dagen dus zal er niet immens veel water in de beken staan. Desalniettemin raden we alle jonggivvers zeker aan om gepast waterdicht schoeisel te dragen en ook reservekledij is geen overbodige luxe. Als we iets vroeger dan verwacht op de scouts zouden toekomen spelen we daar natuurlijk wat verder en dat is leuker in warme, droge kledij natuurlijk! Tot morgen!